Week 2 - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Danique Spijker - WaarBenJij.nu Week 2 - Reisverslag uit Huelva, Spanje van Danique Spijker - WaarBenJij.nu

Week 2

Blijf op de hoogte en volg Danique

19 Februari 2014 | Spanje, Huelva

De weken vliegen voorbij, ondertussen zit ik hier al weer 2 weken.

12/2
We werden op school verwacht voor onze workshop. Hier werd verteld hoe de internet site van de universiteit werkt en dat soort handige dingen.
Erg duidelijk allemaal!
'S avonds hadden we de Duitse studenten, die we hebben leren kennen, uitgenodigd om bij ons te eten.
Daarna wat geborreld en daarna naar de 'welcomes party' geweest met z'n allen.
In het begin was het erg rustig, maar blijkbaar begint het uitgaan hier pas rond 3en.. Dus later op de avond werd het erg druk en natuurlijk erg gezellig!

15/2
De Spaanse kroegjes opgezocht en gezellig met z'n allen wat gedronken.

16/2
Het was een heerlijke dag met volop zon.
Dus we dachten, waarom pakken we de bus niet en gaan lekker naar het strand.
Dus om half 1 zaten we in de bus naar het strand! Heerlijk uitgewaaid en vervolgens lekker wat gegeten op het terras.
'S avonds lekker een film gekeken en op tijd naar bed gegaan om wat slaap in te halen.

17/2
Ja, en dan! Een spaanse toets maken om ons beginniveau te achterhalen voor de spaanse cursus.. maar die wisten we toch al:p
Zaten we eenmaal in de zaal waar we de toets mochten maken, konden we weer naar huis omdat de beginners het niet hoefden te doen.
Smiddags/savonds weer naar school voor de lessen van die dag, maar die gingen niet door. Wat een gedoe allemaal.
hmhmh hoe gaat dit aflopen

Gelukkig schijnt de zon volop, en kunnen we heerlijk de dagen doorbrengen op onze balkons!